Economie

Sorteer de boeken op


 
<<
 
  • actieplan voor een financieel zekere toekomst

    ISBN 9789047010258
    Actieplan voor een financieel fitte toekomst
    € 18,50
  • ISBN 9789047008620
    Ondernemen is in beweging komen, en dat is voor veel mensen niet makkelijk. Michiel Muller maakt met deze beproefde methode de drempel voor succesvol ondernemen een stuk lager.
    € 15,00
  • de eerste 5000 jaar

    ISBN 9789047005315
    Schuld bestond al ver voordat geld en munten werden uitgevonden, en heeft mede ons morele besef gevormd. Slavernij, geweld, oorlogen en opstanden: ze hangen samen met ideeën over schuld.
    € 25,00
  • het geheim van de succesvolle start-up

    ISBN 9789047008798
    Het geheim van de succesvolle start-up
    € 24,99
  • hoe social enterprises winst voor iedereen creeren

    ISBN 9789047006589
    Omzet en winst voor de aandeelhouders, daar draait het om bij normale bedrijven. Maar er is een bijzonder soort bedrijven waarvoor geld verdienen van secundair belang is. Hun grote doel, hun missie: de wereld mooier maken. Het zijn social enterprises. Neem Specialisterren, dat software test met autistische werknemers. Of Tony's Chocolonely, dat de chocoladeketen slaafvrij maakt. Met dit boek wordt eindelijk recht gedaan aan dit groeiende fenomeen. Willemijn Verloop en Mark Hillen...
    € 20,99
  • de toekomst van de informatiesamenleving

    ISBN 9789047007777
    Shortlist Managementboek van het Jaar 2015
    € 20,99
  • de ontmaskering van groene hoogvlieger Econcern

    ISBN 9789047099284
    ‘Duurzame energie voor iedereen.’ Onder dit motto zou energiebedrijf Econcern uit Utrecht de wereld veroveren. De ambitie van oprichter en topman Ad van Wijk was grenzeloos. Econcern,ontstaan aan de keukentafel van een stel ideologische natuurkundestudenten, moest uitgroeien tot de ‘Koninklijke Olie’ van de duurzame energie. Een missie die leek te slagen: eind 2008 telde het bedrijf 1400 medewerkers in 24 landen. Maar in de zomer van 2009 is Econcern ineens failliet en worden...
    € 20,99
  • wat iedere ondernemer kan leren van Silicon Valley

    ISBN 9789047007265
    Het kopiëren van succesvolle modellen uit Silicon Valley heeft weinig zin. We kunnen wél leren van het vermogen om iets geheel nieuws te creëren in plaats van iets toe te voegen aan wat al bestaat.
    € 20,00
 
<<

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda