Economie

 
 
  • de 8 eigenschappen van marktleiders

    ISBN 9789047007630
    Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes topalumni van managementschool AOG (Rijksuniversiteit Groningen) wees uit dat frontrunners een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen hebben: 1. Bij marktleiders staat meerwaardecreatie centraal in de onderneming 2. Marktleiders creëren hun eigen marktsegment 3. Marktleiders...
    € 32,50
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • "Door alles wat Goulson, tussen neus en lippen door, vertelt over die beestjes in je achtertuin, leer je ze niet al… https://t.co/vbbET3gTjC
  • "In een overtuigend aaneengeweven samenspel van goed gestileerde gedachtenflarden, anekdotes en korte essays over r… https://t.co/mlbvaO2OOX
  • Met 'Nigella bakt' liet Nigella Lawson, lang voor de tv-serie 'Heel Holland Bakt', duizenden thuiskoks het bakgenot… https://t.co/eN7LyVAjmT
  • Wat is er overgebleven van het optimisme uit 1999? Donderdag 28 november in de Aula van UvA gaan Geert Mak en Phil… https://t.co/1MqH9r8sw8
  • Vandaag verschijnt 'De man in de rode mantel' van Julian Barnes! In deze geestige, rijk geïllustreerde, onconventio… https://t.co/V3fuyqLfjM