Leiderschap & management

 
 
  • maak van elk project een succes

    ISBN 9789047008378
    Ervaren scrum-coaches leggen uit hoe Scrum werkt en geven antwoord op alle praktische vragen over hoe deze manier van samenwerken het beste toepast in je bedrijf of team.
    € 24,90
  • ISBN 9789047006923
    Henry Mintzberg is ’s werelds meest gevierde managementgoeroe en zijn boeken zijn verplichte kost. Niemand kan zo goed tot de essentie van het managen doordringen als hij. Het is een vaardigheid die je je eigen moet maken, niet iets wat je op een business school leert, aldus Mintzberg. Zijn boek Managing uit 2009 is inmiddels een standaardwerk voor managers geworden. Maar de meeste managers hebben weinig tijd om te lezen. Daarom heeft Mintzberg zijn klassieker herzien en samengevat....
    € 20,00
  • help je medewerkers zichzelf te ontwikkelen en vergroot je effectiviteit

    ISBN 9789047007722
    Hoe kun je je leiderschapsstijl aanpassen aan wat een werknemer op dat moment nodig heeft? De One Minute Manager reikt je technieken aan om je werknemers te motiveren en uit te dagen.
    € 20,00
  • ISBN 9789047007739
    Een beproefd model om zowel op je werk als in privé- situaties overtuigend een goede strategie uit te stippelen en met succes problemen op te lossen.
    € 20,00
  • principes en vaardigheden om vertrouwen te creeren

    ISBN 9789047005162
    Stephen M.R. Covey laat in Slim vertrouwen zien dat vertrouwen een doorslaggevende factor voor succes is. Maar je kunt het niet zomaar geven of krijgen, je moet eraan werken. Covey noemt dat 'slim vertrouwen' opbouwen. Hij geeft veel voorbeelden, zowel op organisatie- en team- als op persoonlijk niveau. Zonder vertrouwen kan een organisatie niet functioneren. In een onderzoek onder deelnemers van het World Economic Forum bleek dat het verlies van vertrouwen zelfs als de grootste...
    € 22,50
  • met minder moeite betere resultaten

    ISBN 9789047005247
    Door middel van de direct toepasbare tips en inzichten met minder moeite betere resultaten boeken.
    € 20,99
  • concrete resultaten uit alle bedrijfsmiddelen

    ISBN 9789025418281
    David Norton en Robert Kaplan stellen in ‘Strategie in kaart gebracht’ dat het kritieke aspect van strategie, namelijk continue en blijvende waardecreatie, afhankelijk is van vier interne processen: productie en dienstverlening, klantrelaties, innovatie en maatschappelijk ondernemerschap. De jarenlange ervaring van Kaplan en Norton met de Balanced Scorecard heeft geleid tot een meer praktijkgerichte toepassing: Strategiekaarten. Hiermee kan elk bedrijf en iedere organisatie...
    € 29,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Na ‘Mazzel tov’ geeft Margot Vanderstraeten ons wederom een blik in de orthodox-Joodse gemeenschap van België. In… https://t.co/IObcwrl2Er
  • 'Via de verbeelding kun je daar komen waar feiten tekortschieten,' zei @margotdijkgraaf zaterdag bij… https://t.co/oOwuFJt6Yc
  • Op 28 sept. organiseert @SPUI25 een avond over het schrijverschap van Jeroen Brouwers nav. het verschijnen van 'Een… https://t.co/SXjBbN9gDD
  • 'Philip Snijder schrijft op een manier die tijd en plaats, op het Bickerseiland, overstijgt maar geeft ook uiting a… https://t.co/MzOdC85ASf
  • Laatste oproep voor de studieclub 'Arendt over de Holocaust, ‘banaal’ of ‘radicaal’ kwaad?' op 27 september in het… https://t.co/FkGAfAXYx8