Marketing & sales

 
 
  • hoe commercie, media en politiek vechten om in ons hoofd te komen

    ISBN 9789047007289
    De hele dag door word je omgeven door reclame in allerlei vormen: op posters en abri’s, via social media, per e-mail of in je Google-resultaten. Tim Wu laat in zijn boek 'Aandacht is het nieuwe goud' overtuigend zien dat je het product bent van de ‘handelaren in aandacht’: bedrijven die jouw kostbare tijd vangen om die voor grof geld door te verkopen. Gevolg: een wereld waarin afleiding en gebrek aan diepgang hoogtij vieren. 'Aandacht is het nieuwe goud' leest...
    € 32,50
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Genomineerd voor de NRC lezersprijs Beste Boek van het jaar o.a. : 'Zwarte schuur' - Oek de Jong 'KAMERS ANTIKAMERS… https://t.co/EnIqXicA9u
  • 'Niet eerder werd het drama dat zich tussen 1940 en 1945 in Amsterdam afspeelde zo uitputtend en zo helder zichtbaa… https://t.co/p3VVaJW6OQ
  • 'Zwarte schuur van Oek de Jong heeft alles in zich een klassieker te worden.' ★★★★ @volkskrant https://t.co/jYr55C43Wg
  • 'Meesterverteller @BillBryson (1951) beschrijft de wonderen en raadselen van het vehikel waarin we geboren worden,… https://t.co/wi6ysC8lQh
  • 'Kantor en Twohey hebben met "Zij zei" de onbetwiste klassieker afgeleverd, een grandioos handboek journalistiek wa… https://t.co/WrXXGFg4g1