Marketing & sales

 
 
  • klantervaring als spil van uw bedrijf

    ISBN 9789047007081
    Hoeveel bedrijven hebben `klantgericht werken' wel niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoeu de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van...
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • RT @LibrisVoorhoeve: Vanavond stelt Cisca Dresselhuys het onderwerp #MeToo aan de orde bij @jensvantricht bij @FilmHilversum. Aansluiten… https://t.co/3MekbTpnh3
  • Als zoon van een Indië-veteraan reisde Maarten Hidskes door Indonesië om in gesprek te gaan over het koloniale verl… https://t.co/ZnPELbMEzt
  • 'Laat de omvang van de collaboratie te laten zien', schrijft Maarten van Voorst over het CBAR in @deVolkskrant. In… https://t.co/CeWBfej1kL
  • ‘Medicijn tegen zelfoverschatting. Nieuwe roman Michel van Eeten is geslaagde en vileine politieke satire.’ ★★★★ i… https://t.co/TEvWx0LycV
  • RT @Hanstw: Aan het lezen in ‘De goede zoon’ van @rvessen1. Genieten van de macht van het schrijven zèlf. Zijn vermogen je mee… https://t.co/zHzdCnFMtF