Marketing & sales

 
 
  • klantervaring als spil van uw bedrijf

    ISBN 9789047007081
    Hoeveel bedrijven hebben `klantgericht werken' wel niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoeu de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van...
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • 'In het zwart van de spiegel' van Peter Delpeut werd door de @DeGroene een 'toverwerk' genoemd. Heb jij hem al gele… https://t.co/Ar3lWF9fZX
  • De beste boeken van 2018 aldus @Humo, met o.a. 'De avond is ongemak' van Marieke Lucas Rijneveld en 'Club Mars' van… https://t.co/MRMSgjfpwy
  • Peter Gielissen van @parmandotv in gesprek met Carolijn Visser over 'Zeeuws Geluk'. Een boek over Zeeland gezien do… https://t.co/TugJcoKE6G
  • Wat ziet een schrijver als hij naar een film kijkt? Op 13/12 is Maarten van der Graaff te gast bij ‘Schrijvers in h… https://t.co/QXJGfYYxCW
  • "Toen ik vertelde dat mijn volgende roman over bomen zou gaan, keek iedereen me raar aan", zegt de Amerikaanse aute… https://t.co/UvtCQhCaME