'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.
Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys,...
€ 23,99
Leestips ontvangen?
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.
RT @PaulBrussee: „Stel je voor dat je daar zit als intellectueel, samen met je vrienden, en dat opeens de kracht van het woord bewez… https://t.co/fxBNzM6oZ0
Donderdag 16 februari 20:00 a.s. vieren we de literatuur van Toni Morrison ter gelegenheid van het verschijnen van… https://t.co/XwWY1eDL9j
In de nacht van 31 januari op 1 februari 1953 zette een springvloed Zeeland en delen van Zuid-Holland en Noord-Brab… https://t.co/ko2NP9PJWT