Marketing & sales

 
 
  • Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

    ISBN 9789047010043
    Wessel Berkman laat in dit boek zien wat De commerciële revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen.
    € 25,00
  • dat wat alles verandert

    ISBN 9789047000877
    In De snelheid van vertrouwen laat Stephen M.R. Covey zien dat vertrouwen een keihard economisch en meetbaar managementinstrument kan zijn. Vertrouwen is voor velen nog altijd ontastbaar, soft en alleen een sociale waarde. Covey legt uit waarom vertrouwen de kritische succesfactor is van de nieuwe economie. Vervolgens laat hij zien hoe u dat vertrouwen wekt en geeft, zowel aan uw medewerkers als aan uw klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Door dit vertrouwen maakt...
    € 25,00
  • waarde creëren samen met de klant

    ISBN 9789025424770
    In 'De toekomst van concurrentie' laten C.K. Prahalad en Venkat Ramaswamy zien dat echte innovatie schuilt in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt daarmee voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten....
    € 24,99
  • hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

    ISBN 9789047009450
    Hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promotor.
    € 22,99
  • hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten

    ISBN 9789047005452
    'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften. Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online...
    € 24,99
  • de psychologie van beinvloeding begrijpen en gebruiken

    ISBN 9789047009610
    Hermsen en Renes, beiden wetenschappers gedragsbeïnvloeding, schreven een toegankelijk boek voor iedereen die verlangt naar gezonder, veiliger, duurzamer of efficiënter gedrag van zichzelf en anderen.
    € 20,00
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda