Marketing & sales

 
 
  • over creativiteit op commando

    ISBN 9789047005919
    In Een idee aub presenteert reclamemaker Erik Kessels de do's en don'ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft u de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijkertijd krijgt u een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers.
    € 20,99
  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    Getting to Yes
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Het natuurboek rukt op. Waar komt die trend vandaan? Mooie beschouwing waarin onze maand van de natuur uitgelicht w… https://t.co/stZlEjFT4e
  • RT @Businessboek: Vier ballen in @NRC_Boeken voor 'Fantoomgroei' vandaag! Lees hier de bespreking van de hand van Bernard Hulsman: ‘h… https://t.co/6u1GXx0xIN
  • RT @YvetteMCramer: . @FloorMilikowski: Zorg dat randgewesten als Zeeland weer mee mogen doen. Morgenavond vertelt zij in Middelburg wa… https://t.co/KOI8WIBZmR
  • @bartdecl @Perestrojkast Wat leuk om te horen! We wensen je prettige leesuren met het boek.
  • Hoera! 'Missievaders' van Mar Oomen en 'Eens ging de zee hier tekeer' van @evavriend staan op de longlist van de Li… https://t.co/OeDkRGN3Lo