Marketing & sales

 
 
  • over creativiteit op commando

    ISBN 9789047005919
    In Een idee aub presenteert reclamemaker Erik Kessels de do's en don'ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft u de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijkertijd krijgt u een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers.
    € 20,99
  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    'Excellent onderhandelen' (in het Engels 'Getting to Yes') van Roger Fisher is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent - in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z'n dienst.

    Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een 'conflict'...
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda