Marketing & sales

 
 
  • de psychologie van overtuigen

    ISBN 9789047005568
    Herziene editie van een everseller
    € 23,99
  • het mekka van kansen

    ISBN 9789047006848
    Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) heeft de toekomst, internationaal en in Nederland en Vlaanderen. Deze enorme doelgroep (bijna 2 miljard mensen) is zo goed als onontgonnen. En jong: 52 procent van alle moslims in de wereld jonger is dan vijfentwintig jaar.
    Maar marketeers en adverteerders raken nog niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet goed of kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende. Abdelaziz...
    € 20,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • 'In het zwart van de spiegel' van Peter Delpeut werd door de @DeGroene een 'toverwerk' genoemd. Heb jij hem al gele… https://t.co/Ar3lWF9fZX
  • De beste boeken van 2018 aldus @Humo, met o.a. 'De avond is ongemak' van Marieke Lucas Rijneveld en 'Club Mars' van… https://t.co/MRMSgjfpwy
  • Peter Gielissen van @parmandotv in gesprek met Carolijn Visser over 'Zeeuws Geluk'. Een boek over Zeeland gezien do… https://t.co/TugJcoKE6G
  • Wat ziet een schrijver als hij naar een film kijkt? Op 13/12 is Maarten van der Graaff te gast bij ‘Schrijvers in h… https://t.co/QXJGfYYxCW
  • "Toen ik vertelde dat mijn volgende roman over bomen zou gaan, keek iedereen me raar aan", zegt de Amerikaanse aute… https://t.co/UvtCQhCaME