Marketing & sales

 
 
  • een revolutie in dienstverlening

    ISBN 9789047002727
    'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
    Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld. Ken...
    € 20,00
  • 7 principes voor succes

    ISBN 9789047006480
    'Think different'
    € 20,99
  • Ervaringen van een serial entrepreneur

    ISBN 9789047003496
    Dit boek is voor mensen die willen lezen hoe ondernemen echt werkt. Sommigen zijn al ondernemer, anderen overwegen de stap naar ondernemerschap te maken of willen binnen hun organisatie de aantrekkelijke facetten van ondernemerschap toepassen.
    Michiel Muller maakt na zijn studie bedrijfseconomie in Rotterdam eerst carrière bij ExxonMobil. Hij besluit echter zijn corporate loopbaan bij een grote multinational te verlaten en gaat aan de slag bij de jonge Nederlandse oliemaatschappij...
    € 20,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda