Marketing & sales

 
 
  • how the internet knows what makes you tick

    ISBN 9789047008729
    On average, merely five in every hundred visitors of online stores actually purchase a product. This, despite the fact that in offline, brick and mortar stores more than twenty-five out of a hundred visitors make a purchase. Why is this gap so large? The answer can partly be found in the ways in which vendors adapt their promotional appeals to the unique individual preferences and needs of their customers. Based on insights from behavioral economics, marketing, and his own groundbreaking...
    € 24,99
  • ISBN 9789025496135
    De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Daarnaast zijn twee volledig nieuwe artikelen toegevoegd en een inleiding waarin Porter de samenhang tussen zijn artikelen duidelijk maakt. Helder legt hij uit hoe zijn ideeën ontstonden, vorm kregen en zich verder ontwikkelden. De twee nieuwe artikelen bevatten zijn nieuwste inzichten op het gebied van concurrentiestrategie....
    € 29,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda