Marketing & sales

 
 
  • ISBN 9789025496135
    De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Daarnaast zijn twee volledig nieuwe artikelen toegevoegd en een inleiding waarin Porter de samenhang tussen zijn artikelen duidelijk maakt. Helder legt hij uit hoe zijn ideeën ontstonden, vorm kregen en zich verder ontwikkelden. De twee nieuwe artikelen bevatten zijn nieuwste inzichten op het gebied van concurrentiestrategie....
    € 29,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • @Soesah Beste Soesah, de columns van Marjan Berk zijn nog niet te lezen op onze website, alleen op de website van A… https://t.co/lLrZR1lwDv
  • Met een plaats in de kwartfinales laten Marokkaanse voetballers dit WK zien dat ze tot de beste teams van de wereld… https://t.co/39aodJYExb
  • Een heerlijk boek voor donkere dagen: 'Lucy aan zee' van Elizabeth Strout, het vierde deel uit de bejubelde Lucy Ba… https://t.co/hCmzMBzMyr
  • ‘Zij zei’ van @jodikantor en @mega2e over de Weinstein-zaak vertelt een noodzakelijk en universeel verhaal over de… https://t.co/uJm82UpHso
  • Mannen maken moeilijker vrienden en doen het slechter op school. 'Ik denk dat het goed is dat men zich meer ontferm… https://t.co/S3OvrY7gFc