Marketing & sales

 
 
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 22,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Ga je dit weekend naar de boekhandel? Dan heb je weer volop keuze uit mooie boeken. #fictie #non-fictie #poëzie… https://t.co/U4f1N06KTU
  • 'Pinkers pleidooi voor meer Verlichting is me uit het hart gegrepen.' @RalfBodelier in @Groene over 'Verlichting nu… https://t.co/cIBnOsZu9h
  • @frankahummels Het was een heel leuk item! Dank, en we hebben het gedeeld. :) (en nu op naar de Huishoudbeurs)
  • De Huishoudbeurs gaat van start En Annegreet van Bergen (Gouden Jaren, Het goede leven) plaatst deze beurs in hist… https://t.co/RYmJcLFvwT
  • RT @Totemboek: In Den Haag exposeert Isabella Rozendaal met foto's over de jacht. Een voorproefje in @Parool. Haar boek over dit o… https://t.co/8zZRGLZV0e