Marketing & sales

 
 
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 22,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • 'Welkom Today' is meer dan t boek. Komend weekend kan je je laten fotograferen in de Welkom Today Studio… https://t.co/l8ya3NJpMb
  • Dr. Maggie Aderin Pocock spreekt op het Brainwash Festival (19-26 oktober) en vertelt je alles over de maan onze na… https://t.co/iuGWNYBYqF
  • @confem23 @davidvanbodegom Een goede keuze, heel veel leesplezier! :)
  • ‘Stefan, je hebt me volledig overtuigd met dit boek!’ – Schrijfster Cobi van Baars leidde gisteren ‘Zonder liefde’,… https://t.co/r2R0IElBSk
  • In 'Boekman' bespreekt Paul Dijstelberge waarom 'Boekhandel van de wereld' zo'n fascinerend boek is: 'Het is te ver… https://t.co/XGst1j4JPg