Marketing & sales

 
 
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 22,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Op dinsdag 19 november is Wil Schackmann aanwezig bij de Historische Vereniging in Staphorst. Schackmann vertelt hi… https://t.co/85CX0iQtP3
  • ‘Met Kantelpunt gaat een wereld voor je open. *****’ – @Alles_over_Boek Recensie over 'Kantelpunt' van Salomon Kro… https://t.co/uL4VjJajU8
  • "Misschien dat je ooit jezelf kunt uploaden, maar hoe dan ook, je komt er nooit meer uit – en dat is doodeng." In… https://t.co/1YTBMrkYg1
  • Op zondagavond 17 november is Julian Barnes in Amsterdam, voor de presentatie van zijn nieuwe boek 'De man in de ro… https://t.co/S4HOEQGoI5
  • Djoeke van ’t Hull zit bijna aan de grond; hij trekt in een chalet op het verlaten vakantiepark ’t Ezeltje, in de w… https://t.co/jW8MAQuin4