Marketing & sales

 
 
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 22,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • 'In het zwart van de spiegel' van Peter Delpeut werd door de @DeGroene een 'toverwerk' genoemd. Heb jij hem al gele… https://t.co/Ar3lWF9fZX
  • De beste boeken van 2018 aldus @Humo, met o.a. 'De avond is ongemak' van Marieke Lucas Rijneveld en 'Club Mars' van… https://t.co/MRMSgjfpwy
  • Peter Gielissen van @parmandotv in gesprek met Carolijn Visser over 'Zeeuws Geluk'. Een boek over Zeeland gezien do… https://t.co/TugJcoKE6G
  • Wat ziet een schrijver als hij naar een film kijkt? Op 13/12 is Maarten van der Graaff te gast bij ‘Schrijvers in h… https://t.co/QXJGfYYxCW
  • "Toen ik vertelde dat mijn volgende roman over bomen zou gaan, keek iedereen me raar aan", zegt de Amerikaanse aute… https://t.co/UvtCQhCaME