Marketing & sales
-
een revolutie in dienstverlening
ISBN 9789047002727
Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt je echt een bloeiend bedrijf, maak dan enthousiaste fans van je klanten.
-
7 principes voor succes
ISBN 9789047006480
test
€ 20,99
-
Ervaringen van een serial entrepreneur
ISBN 9789047003496
Dit boek is voor mensen die willen lezen hoe ondernemen echt werkt. Sommigen zijn al ondernemer, anderen overwegen de stap naar ondernemerschap te maken of willen binnen hun organisatie de aantrekkelijke facetten van ondernemerschap toepassen.
Michiel Muller maakt na zijn studie bedrijfseconomie in Rotterdam eerst carrière bij ExxonMobil. Hij besluit echter zijn corporate loopbaan bij een grote multinational te verlaten en gaat aan de slag bij de jonge Nederlandse oliemaatschappij...
€ 20,99
-
ISBN 9789025496135
De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Daarnaast zijn twee volledig nieuwe artikelen toegevoegd en een inleiding waarin Porter de samenhang tussen zijn artikelen duidelijk maakt. Helder legt hij uit hoe zijn ideeën ontstonden, vorm kregen en zich verder ontwikkelden. De twee nieuwe artikelen bevatten zijn nieuwste inzichten op het gebied van concurrentiestrategie....
€ 29,99
-
50% meer omzet in 90 dagen
ISBN 9789047060260
Wessel Berkman beschrijft in Sales! hoe je je verkooporganisatie structureel opbouwt. Geen fata morganas maar een logische, overzichtelijke en actiegerichte methode, met eenduidige processen en uitdagend management.
De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen...
€ 20,99
-
over beinvloeden, overtuigen en verleiden
ISBN 9789047004554
verkopen is een wetenschap en een kunst
€ 20,00
-
het boek voor verkopers die denken dat ze geen verkoper zijn
ISBN 9789047008521
Een succesvolle verkoper is tegenwoordig eerder een trouwe hond dan een opportunistische geldwolf. Van der Sluis leert je hoe je een trotse topverkoper wordt.
-
ISBN 9789047007937
De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren.
Leestips ontvangen?
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.
Schrijf je inAgenda