Marketing & sales

Sorteer de boeken op


 
<<
 
  • wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren

    ISBN 9789047008972
    Netflix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-prijs. De klant is koning: het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offline toepasbaar? Kellman Baxter meent van wel, en toont dat aan met cases van Starbucks, t-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele anderen. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte,...
    € 27,99
  • de psychologie van overtuigen

    ISBN 9789047005568
    Herziene editie van een everseller
    € 23,99
  • een revolutie in dienstverlening

    ISBN 9789047002727
    'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld. Ken...
    € 20,00
  • 7 principes voor succes

    ISBN 9789047006480
    'Think different'
    € 20,99
  • Ervaringen van een serial entrepreneur

    ISBN 9789047003496
    Dit boek is voor mensen die willen lezen hoe ondernemen echt werkt. Sommigen zijn al ondernemer, anderen overwegen de stap naar ondernemerschap te maken of willen binnen hun organisatie de aantrekkelijke facetten van ondernemerschap toepassen.
    Michiel Muller maakt na zijn studie bedrijfseconomie in Rotterdam eerst carrière bij ExxonMobil. Hij besluit echter zijn corporate loopbaan bij een grote multinational te verlaten en gaat aan de slag bij de jonge Nederlandse oliemaatschappij...
    € 20,99
  • how the internet knows what makes you tick

    ISBN 9789047008729
    On average, merely five in every hundred visitors of online stores actually purchase a product. This, despite the fact that in offline, brick and mortar stores more than twenty-five out of a hundred visitors make a purchase. Why is this gap so large? The answer can partly be found in the ways in which vendors adapt their promotional appeals to the unique individual preferences and needs of their customers. Based on insights from behavioral economics, marketing, and his own groundbreaking...
    € 24,99
  • ISBN 9789025496135
    De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Daarnaast zijn twee volledig nieuwe artikelen toegevoegd en een inleiding waarin Porter de samenhang tussen zijn artikelen duidelijk maakt. Helder legt hij uit hoe zijn ideeën ontstonden, vorm kregen en zich verder ontwikkelden. De twee nieuwe artikelen bevatten zijn nieuwste inzichten op het gebied van concurrentiestrategie....
    € 29,99
  • 50% meer omzet in 90 dagen

    ISBN 9789047060260
    De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen lerende organisatie. En dan is er natuurlijk nog de klant. Die moet maar kopen wat de verkoper aanbiedt, anders is hij alleen maar lastig. ‘De klant centraal stellen’ lezen we steeds meer, maar wat betekent dat eigenlijk?
    Dit...
    € 20,99
  • over beinvloeden, overtuigen en verleiden

    ISBN 9789047004554
    verkopen is een wetenschap en een kunst
    € 25,99
  • wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact

    ISBN 9789047010210
    In Verliefd op je klant weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek inspireert en motiveert dit je boek om vandaag nog zijn ideeën in praktijk te brengen. Klanten zijn net mensen, en mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd...
    € 20,99
  • het boek voor verkopers die denken dat ze geen verkoper zijn

    ISBN 9789047008521
    Bij een verkoper denken de meeste mensen meteen aan een opdringerige, oneerlijke en opportunistische geldwolf. In dit boek rekent Yuri van der Sluis voorgoed af met dit verkeerde beeld. In deze moderne digitale en transparante wereld is een succesvolle verkoper eerder een trouwe hond die begaan is met zijn klanten en streeft naar duurzame klantrelaties – iemand die je kunt vertrouwen. Aan de hand van talloze herkenbare verkoopsituaties legt Yuri steeds duidelijk uit wat de wolf...
    € 17,99
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 22,99
 
<<

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda