Marketing & sales

Sorteer de boeken op


 
<<
 
  • hoe commercie, media en politiek vechten om in ons hoofd te komen

    ISBN 9789047007289
    De hele dag door word je omgeven door reclame in allerlei vormen: op posters en abri’s, via social media, per e-mail of in je Google-resultaten. Tim Wu laat in zijn boek 'Aandacht is het nieuwe goud' overtuigend zien dat je het product bent van de ‘handelaren in aandacht’: bedrijven die jouw kostbare tijd vangen om die voor grof geld door te verkopen. Gevolg: een wereld waarin afleiding en gebrek aan diepgang hoogtij vieren. 'Aandacht is het nieuwe goud' leest...
    € 32,50
  • handboek voor koop, verkoop en buy-out van bedrijven

    ISBN 9789047002765
    Bedrijf te koop biedt een praktische introductie op alle relevante aspecten bij de koop of verkoop van een onderneming. Stap voor stap worden de verschillendefases in het overnameproces behandeld; van de aan- en verkoopstrategie tot het post-acquisitieproces. Verkopers, kopers of adviseurs (in spe) krijgen middels Bedrijf te koop een actueel totaaloverzicht van de stand van zaken, plus nuttige tips en aandachtspunten bij een transactie. Hierbij worden alle facetten uitgebreid...
    € 35,99
  • strategisch omgaan met disruptieve innovatie

    ISBN 9789047007678
    Gevestigde bedrijven lopen groot gevaar. Met name de bedrijven die een uitgekristalliseerd proces of een specialistisch product hebben, kunnen zomaar ingehaald worden door een nieuwkomer op de markt, die met goedkope technologie of een ander proces dezelfde of zelfs hogere kwaliteit biedt. Dit is het proces van Big Bang Disruption. De bekendste voorbeelden zijn Booking.com, dat reisbureaus overbodig maakte (en nu zelf lijkt te worden ingehaald door Airbnb), en Amazon, dat de traditionele...
    € 25,99
  • snel en effectief plannen met OGSM

    ISBN 9789047008408
    Iedereen heeft plannen, zowel zakelijk als privé. Maar doordat veel plannen gewoonweg niet goed of concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben, realiseren we onze plannen vaker niet dan wel. Met 'Businessplan op 1 A4' van Marc van Eck en Ellen Leenhouts leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt. De methodiek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: één A 4) dat leidt van visie naar actie. Het verbindt...
    € 14,99
  • klantervaring als spil van uw bedrijf

    ISBN 9789047007081
    'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys,...
    € 23,99
  • Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

    ISBN 9789047010043
    Wessel Berkman laat in dit boek zien wat De commerciële revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen.
    € 25,00
  • leer inspelen op lastige situaties

    ISBN 9789047005513
    Onderhandelen blijft lastig. Met name omdat een onderhandeling altijd anders loopt dan je van tevoren had gedacht. En dat is ook het geheim van toponderhandelaars: zij weten dat de factoren waar je mee te maken hebt voortdurend veranderen. Je weet waar je naartoe wilt, maar hoe je er moet komen is altijd weer een verrassing. Michael Wheeler geeft praktisch advies en beschrijft een aantal strategieën die je onder verschillende omstandigheden kunt inzetten. Hij leert je hoe je je onzekerheid...
    € 25,99
  • dat wat alles verandert

    ISBN 9789047000877
    In De snelheid van vertrouwen laat Stephen M.R. Covey zien dat vertrouwen een keihard economisch en meetbaar managementinstrument kan zijn. Vertrouwen is voor velen nog altijd ontastbaar, soft en alleen een sociale waarde. Covey legt uit waarom vertrouwen de kritische succesfactor is van de nieuwe economie. Vervolgens laat hij zien hoe u dat vertrouwen wekt en geeft, zowel aan uw medewerkers als aan uw klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Door dit vertrouwen maakt...
    € 27,99
  • waarde creëren samen met de klant

    ISBN 9789025424770
    De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste...
    € 32,99
  • hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

    ISBN 9789047009450
    ‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches...
    € 31,99
  • hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten

    ISBN 9789047005452
    'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften. Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online...
    € 24,99
  • de psychologie van beinvloeding begrijpen en gebruiken

    ISBN 9789047009610
    Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden daartoe (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Er wordt van alles uit de kast gehaald om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrity's, nudging en veel (te veel) informatie. Met wisselend succes. Wetenschappers...
    € 20,00
  • over creativiteit op commando

    ISBN 9789047005919
    In Een idee aub presenteert reclamemaker Erik Kessels de do's en don'ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft u de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijkertijd krijgt u een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers.
    € 20,99
  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    Getting to Yes
    € 23,99
  • De toekomst van retail die in een wereld altijd verbonden is

    ISBN 9789047009948
    De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos...
    € 24,99
 
<<

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda