Marketing & sales

 
 
  • klantervaring als spil van uw bedrijf

    ISBN 9789047007081
    'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys,...
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • RT @vlogboek: 'Geweldig dat je het hier over hebt, aangezien stijl, en het oproepen van een gevoel, iets heel subjectiefs en ongr… https://t.co/JI7zWwB5gp
  • Prachtige recensie van 'Komijnsplitsers' van @MLRijneveld in @volkskrant: ‘De nieuwe bundel van Marieke Lucas Rijne… https://t.co/Lqhu3oIOOk
  • Hoe vrij zijn we als we over seks praten? Afgelopen week raadde @rosanhollak 'Sekscultuur' van Bettina Stangneth a… https://t.co/GtoqikA4hp
  • RT @evavriend: Blij met de zesde druk van Eens ging de zee hier tekeer en daarom geef ik drie gesigneerde boeken weg onder retweet… https://t.co/82YSiqhV3x
  • Vanaf vandaag in de boekhandels: 'Het Zustertapijt' van de Noorse Lars Mytting, deel twee van de 'Zusterklokken'-tr… https://t.co/w3Yt5SXJpz