Marketing & sales

 
 
  • Van een lineair naar een exponentieel groeimodel

    ISBN 9789047010043
    Wessel Berkman laat in dit boek zien wat De commerciële revolutie inhoudt, hoe die ingrijpt op je processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen.
    € 25,00
  • dat wat alles verandert

    ISBN 9789047000877
    In De snelheid van vertrouwen laat Stephen M.R. Covey zien dat vertrouwen een keihard economisch en meetbaar managementinstrument kan zijn. Vertrouwen is voor velen nog altijd ontastbaar, soft en alleen een sociale waarde. Covey legt uit waarom vertrouwen de kritische succesfactor is van de nieuwe economie. Vervolgens laat hij zien hoe u dat vertrouwen wekt en geeft, zowel aan uw medewerkers als aan uw klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Door dit vertrouwen maakt...
    € 27,99
  • waarde creëren samen met de klant

    ISBN 9789025424770
    De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste...
    € 32,99
  • hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

    ISBN 9789047009450
    ‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches...
    € 31,99
  • hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten

    ISBN 9789047005452
    'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften. Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online...
    € 24,99
  • de psychologie van beinvloeding begrijpen en gebruiken

    ISBN 9789047009610
    Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden daartoe (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Er wordt van alles uit de kast gehaald om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrity's, nudging en veel (te veel) informatie. Met wisselend succes. Wetenschappers...
    € 20,00
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • “Het resultaat is een verhalenmozaïek waarin ook zijn eigen ervaringen en gedachten ruimte krijgen. (...) al met al… https://t.co/FpeE72AXAw
  • RT @jobjan: Corona Kronieken van Daan Heerma van Voss ligt vanaf nu in de boekwinkel. Daan en z'n uitgever besloten dat alle op… https://t.co/stG4QINxrN
  • RT @NPORadio1: Het beste non-fictie boek van mei is... Coronakronieken van Daan Heerma van Voss. 'We hebben allemaal iets meegemaa… https://t.co/y1qVneug9k
  • Gisteren waren de schrijvers van "Marokkaanse trots" bij ons te gast om het verschijnen te vieren. Gefeliciteerd! R… https://t.co/dRXlj39nnN
  • @knof dank voor het doorgeven van deze correctie.