Marketing & sales

 
 
  • over creativiteit op commando

    ISBN 9789047005919
    In Een idee aub presenteert reclamemaker Erik Kessels de do's en don'ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft u de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijkertijd krijgt u een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers.
    € 20,99
  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    Getting to Yes
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Zaterdag 22 februari vindt de jaarlijkse herdenking plaats van Anton de Kom. Tijdens een programma van… https://t.co/RLCGYSmyij
  • Mooi initiatief waar ook veel auteurs van ons aan meedoen: 75 auteurs voor 75 jaar vrijheid. @Comite4en5meihttps://t.co/KCEhlbXDDK
  • Eva Vriend legt de pijn van de polder bloot in haar boek 'Eens ging de zee hier tekeer': ‘Onze toekomst maakte van… https://t.co/5ST3n0zQAB
  • Vandaag verschijnt ‘De Goldbergvaraties’ van Pulitzer Prijs-winnaar&Washington Post-criticus Philip Kennicott. Over… https://t.co/vjQucReqbj
  • 'Salomon Kroonenberg weet de ingewikkelde materie inzichtelijk te maken.' Bespreking van zijn boek 'Kantelpunt'. Ge… https://t.co/48GX1cumK9