Marketing & sales

 
 
  • over creativiteit op commando

    ISBN 9789047005919
    In Een idee aub presenteert reclamemaker Erik Kessels de do's en don'ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft u de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijkertijd krijgt u een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers.
    € 20,99
  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    Getting to Yes
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Bertram Koeleman sprak met Frits Spits over zijn nieuwe verhalenbundel ‘Het dreigbed’. Terugluisteren!… https://t.co/mdoo0BYuHs
  • 'Ann Petry laat zien wat racisme doet, zonder haar personages tot slachtoffers te reduceren'. ★★★★ in @volkskrant v… https://t.co/7Rc0cjTXSS
  • Babs Gons tekent voor twee nieuwe boeken bij @AtlasContact! Eerder stelde ze de spoken word-bundel 'Hardop' samen,… https://t.co/ReUrDaNMmc
  • Niña Weijers is vanaf 1 sept de vierde gastschrijver van Almere. Stephan Sanders, Renate Dorrestein en Redmond O’Ha… https://t.co/mTkShVJobI
  • Romke van de Kaa ging onlangs in gesprek met Peter van den Hout over 'De onderwereld van de tuin', van de Kaa's nie… https://t.co/0nKRru6rsQ