Marketing & sales

 
 
  • over creativiteit op commando

    ISBN 9789047005919
    In Een idee aub presenteert reclamemaker Erik Kessels de do's en don'ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft u de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijkertijd krijgt u een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers.
    € 20,99
  • een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

    ISBN 9789047000280
    Getting to Yes, de praktische gids voor het best mogelijke resultaat in elke onderhandeling.
    € 23,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • RT @vlogboek: 'Geweldig dat je het hier over hebt, aangezien stijl, en het oproepen van een gevoel, iets heel subjectiefs en ongr… https://t.co/JI7zWwB5gp
  • Prachtige recensie van 'Komijnsplitsers' van @MLRijneveld in @volkskrant: ‘De nieuwe bundel van Marieke Lucas Rijne… https://t.co/Lqhu3oIOOk
  • Hoe vrij zijn we als we over seks praten? Afgelopen week raadde @rosanhollak 'Sekscultuur' van Bettina Stangneth a… https://t.co/GtoqikA4hp
  • RT @evavriend: Blij met de zesde druk van Eens ging de zee hier tekeer en daarom geef ik drie gesigneerde boeken weg onder retweet… https://t.co/82YSiqhV3x
  • Vanaf vandaag in de boekhandels: 'Het Zustertapijt' van de Noorse Lars Mytting, deel twee van de 'Zusterklokken'-tr… https://t.co/w3Yt5SXJpz