Marketing & sales

 
 
  • De toekomst van retail die in een wereld altijd verbonden is

    ISBN 9789047009948
    De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos...
    € 24,99
  • de ongeschreven regels van het spel

    ISBN 9789047005131
    Lobbyen is niet iets geheimzinnigs, het is een alledaagse bezigheid, en iedereen kan het. Het Grote Lobbyboek is een onmisbare gids voor iedereen, beginneling én grootmeester.
    € 25,00
  • wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren

    ISBN 9789047008972
    Netflix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-prijs. De klant is koning: het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offline toepasbaar? Kellman Baxter meent van wel, en toont dat aan met cases van Starbucks, t-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele anderen. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte,...
    € 27,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda