Marketing & sales

 
 
  • de psychologie van overtuigen

    ISBN 9789047005568
    Herziene editie van een everseller
    € 23,99
  • het mekka van kansen

    ISBN 9789047006848
    Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) heeft de toekomst, internationaal en in Nederland en Vlaanderen. Deze enorme doelgroep (bijna 2 miljard mensen) is zo goed als onontgonnen. En jong: 52 procent van alle moslims in de wereld jonger is dan vijfentwintig jaar.
    Maar marketeers en adverteerders raken nog niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet goed of kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende. Abdelaziz...
    € 20,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Woensdag 12 juni geeft Frans de Waal geeft een lezing in Arminius in Rotterdam over zijn nieuwste boek 'Mama's laat… https://t.co/I4qtqPvn51
  • Vogelliefhebbers opgelet: vanavond vindt een vrolijke vogelavond rond het tijdschrift 'De scharrelaar' plaats in he… https://t.co/gi347Z6Qwx
  • Spoken word is de kunst om de woorden van het papier te halen en ze tot leven te brengen. Spoken word is BAM, in yo… https://t.co/4guoOE9iEm
  • RT @booksmacchiatos: RECENSIE: Op de vraag ‘Wat maakt de vrouw?’ is eigenlijk geen antwoord te geven. Maar in Wolf,… https://t.co/jmretZ14fr
  • Frans de Waal beschrijft de woordeloze pijn van de vis aan de haak. Bespreking in Trouw van 'Mama's laatste omhelzi… https://t.co/D5WKpUCrt1