Marketing & sales

 
 
  • how the internet knows what makes you tick

    ISBN 9789047008729
    A mass-market personalized technique that enables you to treat online visitors as an offline vendor would.
    € 24,99
  • ISBN 9789025496135
    De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Daarnaast zijn twee volledig nieuwe artikelen toegevoegd en een inleiding waarin Porter de samenhang tussen zijn artikelen duidelijk maakt. Helder legt hij uit hoe zijn ideeën ontstonden, vorm kregen en zich verder ontwikkelden. De twee nieuwe artikelen bevatten zijn nieuwste inzichten op het gebied van concurrentiestrategie....
    € 29,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • RT @vlogboek: 'Geweldig dat je het hier over hebt, aangezien stijl, en het oproepen van een gevoel, iets heel subjectiefs en ongr… https://t.co/JI7zWwB5gp
  • Prachtige recensie van 'Komijnsplitsers' van @MLRijneveld in @volkskrant: ‘De nieuwe bundel van Marieke Lucas Rijne… https://t.co/Lqhu3oIOOk
  • Hoe vrij zijn we als we over seks praten? Afgelopen week raadde @rosanhollak 'Sekscultuur' van Bettina Stangneth a… https://t.co/GtoqikA4hp
  • RT @evavriend: Blij met de zesde druk van Eens ging de zee hier tekeer en daarom geef ik drie gesigneerde boeken weg onder retweet… https://t.co/82YSiqhV3x
  • Vanaf vandaag in de boekhandels: 'Het Zustertapijt' van de Noorse Lars Mytting, deel twee van de 'Zusterklokken'-tr… https://t.co/w3Yt5SXJpz