Marketing & sales

 
 
  • 50% meer omzet in 90 dagen

    ISBN 9789047060260
    De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen lerende organisatie. En dan is er natuurlijk nog de klant. Die moet maar kopen wat de verkoper aanbiedt, anders is hij alleen maar lastig. ‘De klant centraal stellen’ lezen we steeds meer, maar wat betekent dat eigenlijk?
    Dit...
    € 20,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Djoeke van ’t Hull zit bijna aan de grond; hij trekt in een chalet op het verlaten vakantiepark ’t Ezeltje, in de w… https://t.co/jW8MAQuin4
  • RT @cornaldm: Ik zou gaan voor 'Rinkeldekink', van de onverschrokken, nooit sentimentele, en daardoor juist ontroerende Martine B… https://t.co/F0KclwjDMQ
  • Vanavond is het zover: dan worden de @BookSpotSec literatuurprijzen uitgereikt! We wensen @JorisLieve veel succes!… https://t.co/Hm747627hh
  • .@Mega2e, journalist @NYT, een vd twee auteurs van 'Zij zei' komt naar Nederland! 3 december, in de Lutherse kerk… https://t.co/eXd77tPN6G
  • "Door alles wat Goulson, tussen neus en lippen door, vertelt over die beestjes in je achtertuin, leer je ze niet al… https://t.co/vbbET3gTjC