Marketing & sales

 
 
  • ISBN 9789047007937
    Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld...
    € 22,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda

  • Djoeke van ’t Hull zit bijna aan de grond; hij trekt in een chalet op het verlaten vakantiepark ’t Ezeltje, in de w… https://t.co/jW8MAQuin4
  • RT @cornaldm: Ik zou gaan voor 'Rinkeldekink', van de onverschrokken, nooit sentimentele, en daardoor juist ontroerende Martine B… https://t.co/F0KclwjDMQ
  • Vanavond is het zover: dan worden de @BookSpotSec literatuurprijzen uitgereikt! We wensen @JorisLieve veel succes!… https://t.co/Hm747627hh
  • .@Mega2e, journalist @NYT, een vd twee auteurs van 'Zij zei' komt naar Nederland! 3 december, in de Lutherse kerk… https://t.co/eXd77tPN6G
  • "Door alles wat Goulson, tussen neus en lippen door, vertelt over die beestjes in je achtertuin, leer je ze niet al… https://t.co/vbbET3gTjC