Mens & Maatschappij

 
 
  • hoe commercie, media en politiek vechten om in ons hoofd te komen

    ISBN 9789047007289
    De hele dag door word je omgeven door reclame in allerlei vormen: op posters en abri’s, via social media, per e-mail of in je Google-resultaten. Tim Wu laat in zijn boek 'Aandacht is het nieuwe goud' overtuigend zien dat je het product bent van de ‘handelaren in aandacht’: bedrijven die jouw kostbare tijd vangen om die voor grof geld door te verkopen. Gevolg: een wereld waarin afleiding en gebrek aan diepgang hoogtij vieren. 'Aandacht is het nieuwe goud' leest...
    € 32,50
  • omgaan met cultuurverschillen

    ISBN 9789047009696
    Een standaardwerk. De ‘dimensies van Hofstede’ hebben blijvend bijgedragen aan wederzijds begrip tussen mensen in bedrijven en organisaties over de hele wereld.
    € 29,99
  • ISBN 9789045025186
    Een onmisbare handleiding voor de bezoekers van Brussel en zijn inwoners. Het is de stad van de hyperdiversiteit, waar de Brusselaars elke dag opnieuw proberen op een beschaafde manier samen te leven.
    € 24,99
 

Leestips ontvangen?

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Agenda