Business Contact lanceert tweede TEDxAmsterdam-boek
Vandaag vindt TEDxAmsterdam 2013 plaats. Een dag lang zullen de genodigden worden ondergedompeld in nieuwe TED Talks: creatieve, inspirerende en vernieuwende ideeën over uiteenlopende onderwerpen op uiteenlopende manieren gepresenteerd. Vorig jaar startte Uitgeverij Business Contact in samenwerking met TEDxAmsterdam de traditie om ieder jaar de beste lezing in boekvorm uit te geven. Zo verscheen De technologie van ideeën, gebaseerd op de lezing van Barry Schwartz tijdens TEDxAmsterdam 2011.
Dit jaar brengt Business Contact Volg je instinct, niet de feiten uit, gebaseerd op de lezing van Rory Sutherland tijdens TEDxAmsterdam 2012. Volgens Sutherland ligt de volgende revolutie niet in meetbare waarden maar in creativiteit die niet met cijfers te beredeneren is. Met levendige en herkenbare voorbeelden schetst hij de toekomst van marketing en ondernemerschap.
Net als vorig jaar zullen de bezoekers van TEDxAmsterdam het boek cadeau krijgen. Zij krijgen ook de kans om mee te beslissen over welke lezing van 2013 volgend jaar in boekvorm zal verschijnen. Het boekje zal tevens in de winkel verkrijgbaar zijn.