De kleine Carnegie

Jacqueline de Jong

Zijn boek over vriendschap en invloed samengevat

Jacqueline de Jong laat je in De kleine Carnegie in kort bestek kennismaken met Dale Carnegie en de essentie van zijn klassieke boek How to Win Friends and Influence People (Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt).Het boek verscheen in 1936, maar wordt nog altijd gezien als een essentieel handboek voor iedereen die op zoek is naar meer succes en invloed binnen relaties. Volgens Carnegie draait het erom dat je anderen belangstellend tegemoet treedt en je in hen verplaatst; op die manier win je hun sympathie. Daarvoor geeft hij adviezen als: toon respect voor andermans ideeën, laat de ander het meest aan het woord en wees oprecht geïnteresseerd. Door de jaren heen heeft Carnegie miljoenen mensen geïnspireerd met zijn inzichten in de menselijke psyche en zijn praktische tips voor effectieve relaties en het beïnvloeden van gedrag. Van zijn boek zijn wereldwijd meer dan 15 miljoen exemplaren verkocht; Time Magazine riep het uit tot een van de 25 belangrijkste businessboeken aller tijden.
€ 11,99 Hardback Op voorraad
ISBN
9789047013488
Pagina's
88
Type
Hardback
Afmeting
188 mm x 122 mm x 13 mm
Gepubliceerd
februari 2020
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Serie
Kleine boekjes - grote inzichten - 1


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in