De ultieme vraag 2.0

hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

Hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promotor.
‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In 'De ultieme vraag 2.0' laten Fred Reichheld en Rob Markey zien dat NPS voor buitengewone resultaten kan zorgen. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Met praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.
Lees meer
22,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047009450
  • Pagina's: 288 pagina's
  • Vertaler: Elles Assink-Kroon

Frederick Reichheld

Fred Reichheld is afgestudeerd aan Harvard. Hij is sinds 1977 werkzaam bij Bain & Company en wordt de ‘Godfather of customer loyalty’ genoemd.

Meer boeken van deze auteur

Rob Markey

Fred Reichheld is afgestudeerd aan Harvard. Hij is sinds 1977 werkzaam bij Bain & Company en wordt de ‘Godfather of customer loyalty’ genoemd.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights