De kleine Cialdini

'De kleine Cialdini'. Zijn beïnvloedingstheorie samengevat. Een prettige manier om in een paar uur tijd de ideeën van een groot denker tot u te nemen. Met een inleiding van Ap Dijksterhuis.
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini tot zes 'hefbomen' om mensen te overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste. De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. * Met een inleiding van Ap Dijksterhuis
Lees meer
12,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Hardback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047008644
  • Pagina's: 80 pagina's

Jacqueline de Jong

Jacqueline de Jong

Jacqueline de Jong is werkzaam als redacteur, tekstschrijver en docent. Ze is de auteur van De kleine Cialdini en De kleine Carnegie. Samen met Annic van Wonderen (I Love Fashion News.com) schreef ze Masterclass Ondernemen, een boek met adviezen voor jonge ondernemers.

Meer boeken van deze auteur

Dit boek is onderdeel van Kleine boekjes - grote inzichten

Geverifieerd door MonsterInsights