De kleine Cialdini

Invloed. De zeven geheimen van het overtuigen samengevat

Een prettige manier om in een korte tijd de ideeën van Robert Cialdini, de auteur van hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden tot je te nemen.

Invloed van Robert B. Cialdini is hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden: wereldwijd werden meer dan zeven miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini tot zeven ‘hefbomen’ om mensen ‘ja’ te laten zeggen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit, schaarste en eenheid.

De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van de theorie in het boek, inclusief de leukste voorbeelden en onderzoeken. Het verschaft je inzicht in de zeven beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Een prettige manier om in een paar uur tijd de ideeën van een groot denker tot je te nemen.

Lees meer
13,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback


13,99
Reserveer nu
Niet op voorraad
  • Gratis verzending bij pre-orders
  • Direct na verschijning in huis
  • Binnen 14 dagen gratis retourneren binnen NL

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047018612
  • Pagina's: 88 pagina's

Jacqueline de Jong

Jacqueline de Jong

Jacqueline de Jong is werkzaam als redacteur, tekstschrijver en docent. Ze is de auteur van De kleine Cialdini en De kleine Carnegie. Samen met Annic van Wonderen (I Love Fashion News.com) schreef ze Masterclass Ondernemen, een boek met adviezen voor jonge ondernemers.

Meer boeken van deze auteur

Dit boek is onderdeel van Kleine boekjes - grote inzichten

Geverifieerd door MonsterInsights