De blauwe oceaan

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

Het internationaal geprezen meesterwerk over strategische waarde-innovatie: stop met de concurrentiestrijd in de rode oceaan en richt je op het onontgonnen rendabele terrrein van de blauwe oceaan.
HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Wereldwijd werden maar liefst ruim 3,5 miljoen exemplaren verkocht. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren Kim en Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.
Lees meer
14,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Ebook

Bekijk Paperback

Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047008286
  • Vertaler: Tijmen Roozeboom

Renée Mauborgne

Renée Mauborgne

Renee Mauborgne is een expert op het gebied van bedrijfsstrategie en werkt als onderzoeker en docent bij INSEAD.

Meer boeken van deze auteur

W. Chan Kim

W. Chan Kim

W. Chan Kim is professor Strategie en Internationaal Management op INSEAD.

Meer boeken van deze auteur

Dit boek is onderdeel van Business bibliotheek

Geverifieerd door MonsterInsights