Customer experience in de praktijk

Manfred van Gurchom

klantervaring als spil van uw bedrijf

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
€ 23,99 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047007081
Pagina's
Onbekend
Type
Paperback / softback
Afmeting
210 mm x 135 mm x 18 mm
Gepubliceerd
december 2019
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Serie
Business bibliotheek


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in

Dit boek in de pers

Een eigen, vernieuwende kijk (...) een praktisch overzicht van wat klantbeleving is en wat het voor uw organisatie kan betekenen. - Sales Management