Maak een fan van uw klant

een revolutie in dienstverlening

Doeltreffende aanwijzingen over hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat je van je klanten enthousiaste fans te maakt.

'Je klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn, en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt je echt een bloeiend bedrijf, maak dan enthousiaste fans van je klanten.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

Lees meer
15,00

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Luisterboek

Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047002727
  • Pagina's: 150 pagina's
  • Vertaler: Buitenkant

Ken Blanchard

Ken Blanchard

Ken Blanchard is president-directeur van de Ken Blanchard Companies in Californië. Zijn bekendste boek is De One Minute Manager, waarvan er wereldwijd meer dan 12 miljoen exemplaren zijn verkocht. Hij heeft vele prijzen gewonnen voor zijn aandeel op het gebied van management en leiderschap. The National Speakers Association beloonde hem met de hoogste prijs, de "Council of Peers Award of Excellence". 

Meer boeken van deze auteur

Sheldon Bowles

Sheldon Bowles

Sheldon Bowles is een succesvol ondernemer, auteur en spreker. Ken Blanchard omschreef hem eens als een 'prikkelende en vermakelijke spreker, wiens toepasbaarheid zeer waardevol is'.

Meer boeken van deze auteur

Dit boek is onderdeel van Business bibliotheek

Geverifieerd door MonsterInsights