Maak een fan van uw klant

Sheldon Bowles, Ken Blanchard

een revolutie in dienstverlening

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil, en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

€ 20,00 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047002727
Pagina's
150
Type
Paperback / softback
Vertaler
R.A. Buitenkant, C. van de Schoot
Afmeting
200 mm x 125 mm x 15 mm
Gepubliceerd
februari 2017
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Serie
Business bibliotheek


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in