De blauwe oceaan

W. Chan Kim, Renee Mauborgne

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al vijftien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren W. Chan Kim en Renée Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.
HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN
€ 30,00 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047008156
Pagina's
304
Type
Paperback / softback
Vertaler
Tijmen Roozeboom
Afmeting
230 mm x 151 mm x 24 mm
Gepubliceerd
februari 2015
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Serie
Business bibliotheek


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in