De blauwe oceaan

W. Chan Kim, Renee Mauborgne

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

herziene editie met nieuw voorwoord en drie extra hoofstukken

Zelden sloeg een managementconcept zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Van het boek werden wereldwijd maar liefst ruim 3,5 miljoen exemplaren verkocht.

In dit strategisch meesterwerk beargumenteren Kim en Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.

* Een Wall Street Journal- en Bloomberg Businessweek-bestseller

* Opgenomen in de Leadership Hall of Fame van Fast Company

* Een van de ‘Best Business Books of the Last Decade’ volgens 800-CEO-Read, Thinkers50, Kommersant.ru en Trends.be

‘Niet voor niets een van de bestverkochte managementboeken van de afgelopen jaren […] Een absolute must read: vijf uit vijf!’ – Managementboek.nl

€ 30,00 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047008156
Pagina's
304
Type
Paperback / softback
Vertaler
Tijmen Roozeboom
Afmeting
230 mm x 150 mm x 24 mm
Gepubliceerd
februari 2015
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Serie
Business bibliotheek


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in