De blauwe oceaan

W. Chan Kim, Renee Mauborgne

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

Al vijftien jaar lang is 'De blauwe oceaan' van Kim en Mauborgne een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Van deze klassieker op het gebied van concurrentie en bedrijfsstrategie werden wereldwijd maar liefst ruim 3,5 miljoen exemplaren verkocht.

In hun strategisch meesterwerk beargumenteren Kim en Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor het creëren of ontdekken van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.

Deze herziene editie is voorzien van een nieuw voorwoord en drie extra hoofstukken.

* Een Wall Street Journal- en Bloomberg Businessweek-bestseller

* Opgenomen in de Leadership Hall of Fame van Fast Company

* Behoort tot de beste businessboeken aller tijden volgens 800-CEO-Read, Thinkers50, Kommersant.ru en Trends.be

€ 30,00 Paperback / softback Op voorraad
ISBN
9789047008156
Pagina's
304
Type
Paperback / softback
Vertaler
Tijmen Roozeboom
Afmeting
230 mm x 150 mm x 24 mm
Gepubliceerd
februari 2015
Taal
Nederlands
Uitgever
Atlas-Contact
Imprint
Business Contact
Serie
Business bibliotheek


Leestips ontvangen

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws over boeken, schrijvers en activiteiten? Meld je dan hier aan voor onze maandelijke nieuwsbrief.

Schrijf je in